Rolf Blondeel

Door mijn hele leven heen ben ik altijd op mijn gemak geweest als het om groepen ging. Nieuwe mensen leren kennen en samen doelen behalen, gaf mij elke keer weer motivatie. Ik kan zeggen dat ik makkelijk ben in de omgang, ik ontmoet graag nieuwe mensen en ben niet bang voor nieuwe uitdagingen.

Het creatief denken komt naar voren bij het werken in projecten of tijdens het brainstormen over nieuwe ideeën. Dit geldt ook voor het bedenken van slogans. Na het verdiepen in een bedrijf komt er bij mij altijd iets pakkends naar boven. De waarden en de boodschap van het bedrijf verpakken in een leuke zin is dan ook iets wat ik graag doe.

Tijdens werkzaamheden kies ik als leider van een groep graag voor de uitstraling van rust en positiviteit. Ik vind het belangrijk om een bepaalde rust uit te stralen voor de algemene beleving van zowel personeel als voor klanten.

Lees verder

Met een afgeronde studie in Leisure Management (afgestudeerd met een 9), is beleving een groot aspect wat een aantal jaren op rij continu bij mij onder de aandacht is gekomen. Op verschillende manieren en met meerdere theorieën is dit van vele kanten belicht. Naast de theorie heb ik het ook in de praktijk goed kunnen ervaren. 10 jaar werkervaring bij Albert Heijn waarvan 5 jaar als teamleider heeft mij goed inzicht gegeven in hoe beleving een grote rol speelt onder de Nederlandse bevolking. Wat verwachten ze en hoe kan de verwachting overtroffen worden? Maar is dit wel hetzelfde voor mensen uit andere landen? Ook hierin heb ik verschillende kansen gehad om dat te ontdekken en te beleven. Dankzij een stage in Qatar bij het eerste pretpark van het land heb ik goed kunnen ondervinden wat andere culturen verwachten en waardoor zij verrast worden. Ook door een Exchange naar de Verenigde Staten heb ik nog een kans gehad om ook daar te ondervinden hoe mensen bepaalde zaken ervaren. Dit alles heeft mij inzichten gegeven waarmee ik anders kijk naar de wereld en situaties dan dat ik 5 jaar geleden deed. Door situaties vanuit andere hoeken te bekijken, komen er ook meer mogelijkheden naar voren over hoe dezelfde zaken ook anders opgelost kunnen worden. Ik ben met een frisse blik gaan kijken en hoop dat ik dat bij anderen ook teweeg kan brengen. Zo zijn alle blikke fris!

Met een afgeronde studie in Leisure Management (Afgestudeerd met een 9), is beleving een groot aspect wat een aantal jaren op rij continu bij mij onder de aandacht is gekomen. Op verschillende manieren en met meerdere theorieën is dit van vele kanten belicht. Naast de theorie heb ik het ook in de praktijk goed kunnen ervaren. 10 jaar werkervaring bij Albert Heijn waarvan 5 jaar als teamleider heeft mij goed inzicht gegeven in hoe beleving een grote rol speelt onder Nederlanders. Wat verwachten ze en hoe kan de verwachting overtroffen worden? Maar is dit wel hetzelfde voor mensen uit andere landen? Ook hierin heb ik verschillende kansen gehad om dat te ontdekken en te beleven. Dankzij een stage in Qatar bij het eerste pretpark van het land heb ik goed kunnen ondervinden wat andere culturen verwachten en waardoor zij verrast worden. Ook door een Exchange naar de Verenigde Staten heb ik nog een kans gehad om ook daar te ondervinden hoe mensen bepaalde zaken ervaren. Dit alles heeft mij inzichten gegeven waarmee ik anders kijk naar de wereld en situaties dan dat ik 5 jaar geleden deed. Door situaties vanuit andere hoeken te bekijken, komen er ook meer mogelijkheden naar voren over hoe dezelfde zaken ook anders opgelost kunnen worden. Ik ben met een frisse blik gaan kijken en hoop dat ik dat bij anderen ook teweeg kan brengen. Zo zijn alle blikke fris!